Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

poniedziałek, czerwiec 01, 2020

Placówki medyczne

Bez względu na wielkość czy specjalizację działania jednostek systemu ochrony zdrowia, wszystkie podmioty zmierzają do optymalizacji wewnętrznych procesów oraz zapewnienia swoim pacjentom jak najwyższej jakości obsługi. Cel ten związany jest bezpośrednio z automatyzacją przepływu informacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz placówki.
 
Wychodząc naprzeciw potrzebom wszystkich placówek medycznych, a także szeroko rozumianych instytucji z nimi współpracujących, stworzyliśmy innowacyjne rozwiązanie OptiMED24 współpracujące z Comarch ERP Optima, które usprawnia działalność przychodni i gabinetów lekarskich oraz sieciowych placówek medycznych i towarzystw ubezpieczeniowych.
 
Integracja rozwiązania OptiMED24 z systemem Comarch ERP Optima pozwoliła uzyskać narzędzie kompleksowe, które z jednej strony umożliwia wysokiej jakości obsługę pacjentów, a z drugiej wpływa na profesjonalną obsługę i zarządzanie placówką, w tym:
  • prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia,
  • dostęp do kompleksowej dokumentacji pacjenta przez strony WWW,
  • rozliczenie zakontraktowanych świadczeń z NFZ,
  • system kompleksowej rejestracji oraz zarządzania godzinami pracy lekarzy,
  • rejestrację internetową pacjenta,
  • szybki dostęp do kompleksowej historii leczenia pacjenta,
  • proste i szybkie rozliczanie wizyt pacjentów,
  • przeprowadzenie konsultacji z lekarzem poprzez Internet.

Dzięki wbudowanym narzędziom do generowania komunikatów rozwiązanie automatycznie powiadamia pacjenta o zarezerwowanym terminie wizyty czy badaniach okresowych. Bezpieczeństwo danych przechowywanych w systemach zapewnia Comarch Data Center. Ponadto każda placówka otrzymuje dostęp do bezpłatnych kopii bezpieczeństwa.

Współpraca iMed24 z system Comarch ERP Optima zapewnia także:

  • pełną obsługę księgowości, kadr i płac pracowników oraz ewidencję wyposażenia placówki lub outsourcing księgowości i automatyczną wymianę dokumentów z profesjonalnymi biurami rachunkowymi świadczącymi usługi finansowo-księgowe (iKsięgowość24),
  • ewidencję i rozliczanie transakcji związanych np. z zakupem wykorzystywanych materiałów,
  • proste rozliczanie świadczeń pokrywanych przez NFZ,
  • możliwość tworzenia czytelnego obiegu dokumentów, zapewniającego szybszy dostęp do informacji i dokumentacji medycznej oraz do dokumentów kosztowych,
  • rozbudowany system analiz i raportów, przedstawiający np. rentowność funkcjonowania placówki,
  • bezpieczeństwo danych poprzez automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa baz danych programu Comarch OPT!MA.

Rozwiązania usprawniają pracę placówek wielooddziałowych. Wszystkie dokumenty generowane w aplikacji iMed24 są automatycznie widoczne we wszystkich oddziałach oraz są agregowane i jednocześnie eksportowane do programu Comarch ERP Optima. Takie rozwiązanie eliminuje konieczność przesyłania pojedynczych dokumentów między aplikacjami.

Comarch ERP Optima to program stworzony z myślą o rynku małych i średnich firm, placówek oraz instytucji działających w różnych branżach. Zawiera kilkanaście zintegrowanych (pracujących na jednej bazie danych) aplikacji-modułów, obsługujących różne obszary działalności jednostki.

System iMed24 Desktop to nowoczesne narzędzie, które pozwala kompleksowo zarządzać placówkami ochrony zdrowia. Dzięki OptiMED24 przychodnie i gabinety lekarskie sprawnie rejestrują wizyty pacjentów, a także rozliczają świadczenia z NFZ. iMed24 to również tworzenie i przechowywania elektronicznej dokumentacji medycznej oraz elektroniczny obieg recept i skierowań. Dzięki rozwiązaniom systemu OptiMED24 sieć placówek medycznych może przyjmować zgłoszenia na wizyty za pośrednictwem centralnego biura telefonicznej rejestracji (call-center), a także sprawnie zarządzać abonamentową opieką medyczną i uprawnieniami dla pacjentów, w ramach jej prowadzenia.
 
Scroll to top