Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

poniedziałek, czerwiec 01, 2020

Platforma internetowa B2B (Pulpit Kontrahenta)

Poszukujesz sposobów na zmniejszenie pracochłonności związanej z obsługą zamówień? Zależy Ci na wzmocnieniu współpracy ze stałymi odbiorcami? Wykorzystaj możliwości platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. To o wiele więcej, niż internetowy kanał składania zamówień przez klientów.

Indywidualna oferta dla każdego kontrahenta:

  • Wgląd do spersonalizowanej oferty za pośrednictwem przeglądarki internetowej,
  • Możliwość różnicowania prezentowanych towarów, cen, promocji,
  • Obsługa zamówień on-line, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • Łatwe śledzenie stanu realizacji zamówień, oraz dostęp do historii zamówień,  
  • Wygodny kanał przyjmowania zapytań od kontrahentów i składania im ofert.
Prezentacja towarów w Pulpicie Kontrahenta - indywidualny widok dla każdego klienta Prezentacja towarów w Pulpicie Kontrahenta - indywidualny widok dla każdego klienta


Kliknij, aby powiększyć »

Więcej, niż obsługa zamówień:

  • Dostęp do historii płatności,
  • Możliwość udostępniania kontrahentom dodatkowych dokumentów, np. skany umów, ulotki promocyjne, katalogi,
  • Możlwość składania zgłoszeń reklamacyjnych i stałego śledzenia stanu ich realizacji,
  • Bieżący monitoring zleceń serwisowych i produkcyjnych związanych z danym kontrahentem.

Odciążenie pracowników:

  • Przeniesienie realizacji części procesów związanych z obsługą zamówień na swoich kontrahentów - oszczędność czasu,
  • Odpowiedzialność za zawartość zamówienia po stronie klienta - minimalizacja ryzyka pomyłek pracowników przy wprowadzaniu zamówień.
Scroll to top